PORTAL

  • Pozabil sem svoje geslo. Kako lahko pridobim novega?
    Na dnu prijavnega okna se nahaja povezava Pozabljeno geslo. Ob kliku nanjo se odpre novo okno Pozabljeno geslo, v katerega vpišemo svoj elektronski naslov in prepišemo varnostno besedilo. Po kliku gumba Pošlji dobimo na vpisani elektronski naslov povezavo za spremembo gesla.

  • Ali lahko spreminjam osebne podatke in podatke uporabniškega računa?
    V uporabniškem profilu lahko spreminjamo vse podatke, razen elektronskega naslova. Če želimo uporabljati drug elektronski naslov, moramo odpreti nov profil.

  • Zakaj se video posnetki, zdravstvena rezerva in stresni profil ne prikažejo?
    Za prikaz naštetih stvari potrebujemo posodobljeno verzijo predvajalnika Flash. Posodobimo ga lahko tukaj.

MOBILNA APLIKACIJA

  • Kakšen telefon moramo imeti, če želimo uporabljati aplikacijo A-LIFE?
    Trenutno so podprti telefoni z operacijskim sistemom Android, iOS in Blackberry.

  • Kje lahko najdemo mobilno aplikacijo?
    Povezave do aplikacij najdete na strani o mobilni aplikaciji.

  • Z aplikacijo smo opravili vadbe, vendar nismo bili prijavljeni. Ali se ti podatki izgubijo?
    Če s telefonom opravljamo vadbe kot neprijavljen uporabnik, nas ob prijavi aplikacija vpraša, ali želimo te podatke prenesti na svoj uporabniški račun.

  • Kako prenesem svoje podatke z mobilne aplikacije na portal in obratno?
    V nastavitvah v zavihku Portal izberemo Sinhroniziraj. Ker se lahko prenaša večja količina podatkov, je priporočljivo, da smo med sinhronizacijo povezani na brezžično omrežje (WiFi).

  • Kateri pas za merjenje srčnega utripa lahko uporabljam?
    Na operacijskem sistemu Android je podprta uporaba pasu za merjenje srčnega utripa Polar Wearlink+. Na operacijskem sistemu iOS delujejo pasovi za merjenje srčnega utripa Polar H7, Wahoo Soft Hear Rate Strap s priključkom ANT+ (za iPhone 4 in 4s) in Wahoo Blue HR Hear Rate Strap (za iPhone 5).

  • Kako aplikacijo A-LIFE povežem s pasom za merjenje srčnega utripa?
    Pomembno je, da smo si pas pravilno namestili in da smo ga pred namestitvijo navlažili. Postopek pravilne namestitve je opisan v navodilih proizvajalca, ki jih prejmemo skupaj s pasom. Za seznanitev pasu v nastavitvah svojega telefona vključimo Bluetooth in pas uparimo s telefonom. V primeru težav pokličite +386 (0)41 705 721.

  • Ali za uporabo mobilne aplikacije A-LIFE potrebujem internetno povezavo?
    Internetno povezavo potrebujemo, če želimo izvesti sinhronizacijo, se prijaviti, dostopati do posnetkov vaj ali s portala prenesti svoje programe.

  • Zakaj je treba na mobilnem telefonu vključiti GPS?
    GPS signal je potreben v primeru, ko izvajamo aktivnosti, za katere želimo beležiti in spremljati podatke o razdalji, hitrosti, nadmorski višini in lokaciji.