• Stres in psihologija
    Stres sam po sebi ni negativen, a lahko negativno vpliva na počutje in vedenje. A-LIFE glede na rezultate analize psiholoških lastnosti uporabnike usmeri v ustrezen program psihičnih vaj. Namen psiholoških vaj je upravljanje z mislimi ter krepitev samonadzorovanja.

  • Kako lahko ocenim svoj stres?
    Svoj stres lahko enostavno ocenimo tako, da rešimo vprašalnike stresne diagnostike. Kot rezultat dobimo pod zavihkom Napredek (Psihološki), Stresni profil, ki ponazarja naš sistem obrambe, stopnjo stresa in vpliv okolja na posameznika.

  • Kaj je avtogeni trening?
    Avtogeni trening je sistematična vaja telesnega in duševnega sproščanja. Sestavljen je iz serije preprostih vaj, ki povečujejo sprostitev in zavedanje svojega telesa, kar sproža mehanizme ponovne regeneracije in počitka.

  • Čemu so namenjene dihalne vaje?
    Dihalne vaje so namenjene hitremu odstranjevanju napetosti in nesproščenosti. Posameznik umirjeno diha in nato pa poskuša z hitrimi izdihi odstraniti odvečno napetost iz telesa.

  • Katera psihološka tehnika je najbolj učinkovita?
    Različne tehnike imajo različen namen in učinke. Najbolj enostavne za izvajanje so dihalne vaje. Po rednem izvajanju dihalnih vaj lahko začnemo še z izvajanjem ostalih psiholoških vaj. Priporočljivo je, da vaje sami preizkusimo in nato izvajamo tisto, za katero menimo, da nam najbolj ustreza. Ko jo osvojimo, pa preizkusimo še vaje iz ostalih skupin.

  • Kaj pa, če se s psihološko vajo ne sprostim?
    Po prvem izvajanju psihološke vaje morda ne bomo dosegli pričakovanih učinkov. Podobno kot pri športnih vajah bomo vidne rezultate dosegli šele ob rednem izvajanju. Če tudi ob rednem izvajanju vaj nismo sproščeni, so za pomoč na voljo vrhunski strokovnjaki A-LIFE.

  • Kaj naredim, če me kdo med psihološko vajo zmoti?
    Na začetku je psihološke vaje smiselno izvajati, ko smo sami. V primeru, da nas nekdo med vajo zmoti, lahko vajo začnemo izvajati znova. Z redno vadbo bomo določene vaje lahko nemoteno izvajali tudi ob prisotnosti drugih ljudi in se sprostili tudi sredi stresnega okolja.