• Stres in medicina
    Zdravje je pogosto izbira posameznika, saj z nezdravim slogom življenja izčrpava svojo zdravstveno rezervo. Z načrtnim treningom in psihično pripravo se ne krepi le fizična pripravljenost in dobro počutje, temveč tudi odpornost na stres. A-LIFE spodbuja uporabnika k spremljanju telesnih parametrov in ga usmerja v krepitev zdravstvene rezerve. Ta se bo odražala v boljšem počutju in telesnih zmogljivostih.

  • Zakaj moram pri jutranji meritvi meriti srčni utrip dvakrat ‒ leže in stoje?
    Med srčnim utripom v ležečem in stoječem položaju je običajno 10 do 15 utripov razlike. Razlika nastane, ker v ležečem položaju srce izvaja enostavno nalogo, saj so vsi deli telesa na enaki višini. Ko se dvignemo, mora srce bolj intenzivno potiskati kri. Premajhna ali prevelika odstopanja so znak za nepravilno delovanje telesa. Vzroki so lahko različni (stres, dehidracija, bolezen, pretreniranost itd.).

  • Zakaj potrebujem podatek o najvišjem srčnem utripu?
    Najvišji utrip je osnova za določanje območij vadbe med aktivnostmi, kot sta npr. tek in kolesarjenje. V programih je težavnost določena kot delež najvišjega utripa (npr. 70 %) in predstavlja območje, v katerem izvajamo aktivnost (ogrevanje/ohlajanje, izgorevanje maščob, vzdržljivost, visoka težavnost, maksimalna vadba).